Ramazan Ayı Kutlama Mesajı Yayınlandı
Hatay Büyükşehir Belediyesi Başkanı Mehmet Öntürk, Ramazan ayı dolayısıyla bir kutlama mesajı yayınladı.
Başkan Öntürk mesajında şu ifadelere yer verdi:
“Başı rahmet, ortası mağfiret, sonu ise cehennem ateşinden kurtuluş olan on bir ayın sultanı Ramazan’ı siz kıymetli hemşehrilerimle birlikte bir kez daha karşılıyoruz.
Üzerimize güneş gibi doğan bu mukaddes ayın bizlere hediye ettiği bereketle sahurlarımızı yapıp, devletimizden aldığımız güç ve milletimizin dayanışma ruhuyla hep beraber ayağa kaldırdığımız Hatay’ın 15 ilçesinde kuracağımız iftar sofralarında, muhabbetle oruçlarımızı açacağız.
Manevi iklimiyle huzur bulduğumuz bu mübarek ayda, Ramazan’ın güzelliklerini ve coşkusunu birlik ve beraberlik içerisinde yüreklerimizde hissedeceğiz.
Cenabı Allah’tan bin aydan daha hayırlı olan Ramazanı Şerif’in ülkemiz, milletimiz ve tüm dünyaya hayırlar getirmesini diliyor ve hemşehrilerimle beraber Ramazan Bayramı’na sağlıklı ve huzurlu bir şekilde ulaştırmasını temenni ediyorum.
Ramazan ayımız kutlu olsun.”
Haberin görsellerini aşağıdaki linkten indirebilirsiniz:
Fotoğraf: https://sendgb.com/YPnlRrUMbI7
Hatay Büyükşehir Belediyesi Haberleri
- 23-06-202618:24 Hatsu, Arsuz'da Altyapı Seferberliğini Sürdürüyor
- 23-06-202610:58 Türk Valsleri Konseri İskenderun'da Sanatseverlerle Buluştu
- 23-06-202610:58 Antakya Güzelburç'un Beklediği Hbb Tesisi Tamamlandı
- 23-06-202603:33 Başkan Öntürk'ten Babalar Günü Mesajı
- 22-06-202620:09 Hbb'den Engelli Öğrencilere Yks'de Ulaşım Desteği
- 22-06-202612:44 Hbb'den Personeline Duygusal Babalar Günü Sürprizi
- 21-06-202621:55 Önemli Duyuru
- 30-03-202621:09 HBB, HAKİM Projesi ile Mesleki Eğitim Fırsatları Sunuyor
- 30-03-202621:09 Belen Trafiğini Rahatlatan Proje Tamamlandı
- 29-03-202622:54 Antakya'da Yol Bakım ve Onarım Çalışmaları Devam Ediyor

