"2025-2026 Eğitim Öğretim Yılı Sene Sonu Okul ve Kurum Müdürleri Kurulu Toplantısı" Gerçekleştirildi
1
Güncelleme : 15.06.2026 17:31
Yayın : 15.06.2026 17:28
İl Millî Eğitim Müdürümüz Uygar Keskin başkanlığında; İl millî eğitim müdür yardımcıları ve şube müdürleri, merkez okul ve kurum müdürlerinin katılımıyla "2025-2026 Eğitim Öğretim Yılı Sene Sonu Okul ve Kurum Müdürleri Kurulu Toplantısı" gerçekleştirildi.
Toplantıda; eğitim-öğretim süreçlerine ilişkin yıl boyunca yürütülen çalışmaların değerlendirmesi yapıldı. İl genelinde gerçekleştirilen faaliyetler ele alınırken okullarımızın ihtiyaçları, devam eden projeler ve planlanan çalışmalar hakkında görüş alışverişinde bulunuldu. Yaz döneminde yürütülecek çalışmalar planlanarak yeni eğitim öğretim yılına yönelik hazırlıklar değerlendirildi. Görüş ve önerilerin paylaşılmasının ardından toplantı sona erdi.
Zonguldak Milli Eğitim Haberleri
- 24-06-202602:16 Yeşilay Zonguldak Şube Başkanı Nail Altuntaş ve Yönetim Kurulu Üyeleri, İl Millî Eğitim Müdürümüz Uygar Keskin'e Ziyarette Bulundular
- 24-06-202602:16 Zonguldak'ta eTwinning Kalite Etiketi Töreni Gerçekleştirildi
- 22-06-202620:36 Geleceğimizin Teminatı Başarıya Koşan Yıldızlarımız Ödüllendirildi
- 22-06-202620:36 Zonguldak Garnizon Komutanı ve Askerlik Şubesi Başkanı Binbaşı Ayhan Kafalı, İl Millî Eğitim Müdürümüz Uygar Keskin'i Makamında Ziyaret Etti
- 22-06-202613:11 Zonguldak'ta Sanat ve Vefa Dolu Bir Maarif Gecesi!
- 22-06-202613:11 Zonguldak'ımızın Kurtuluşunun 105. Yılı Coşkuyla Kutlandı!
- 20-06-202601:53 Çaycuma'da Devam Eden Eğitim Yatırımlarına Yerinde İnceleme
- 20-06-202601:53 Bin Hayal Bir Kitap: Karaelmas Yazarları" Projesi Kapsamında İmza Günü Düzenlendi
- 19-06-202618:29 İl Millî Eğitim Müdürümüz Uygar Keskin, Müdürlüğümüz Hizmet Birimlerini Ziyaret Ederek Personelimizin Babalar Günü'nü Kutladı
- 19-06-202603:39 "Dilimizin Zenginlikleri Projesi" ve "Karaelmas Okurları" Kitap Okuma Yarışması Ödül Töreni Gerçekleştirildi

