11 Kasım Millî Ağaçlandırma Günü etkinlikleri kapsamında; Vali Ali Fidan, İl Protokol Üyeleri, İl Millî Eğitim Müdürü Vekili Murat Dildöken, yöneticiler, öğretmenler, öğrenciler ve vatandaşların katılımıyla çok sayıda fidan toprakla buluşturuldu. Gelecek nesillere daha yeşil bir Türkiye bırakmak için emek veren herkese teşekkür ediliyor.

Haber: ZAFER ARSLAN

Önceki Haber Atatürk'ten İlhamla Yeşil Vatan Projesi Başlatıldı
Sonraki Haber Okuldan Hayata Güvenli Trafik Projesi Uygulandı

Yorum Yap