İstanbul’un huzur ve güvenliği için İstanbul’da çalışmalara hız kesmeden devam ediliyor. Bu kapsamda, Vali Davut Gül’ün başkanlığında, mülki idare amirlerinin katılımı ile Şubat ayı “Mülki İdari Amirleri ile Aylık Çalışma ve Değerlendirme Toplantısı” gerçekleştirildi. Toplantıda, ilde yürütülen çalışmalar ele alındı.

İl Afet ve Acil Durum Müdürlüğü (AFAD) Yerleşkesi’ndeki toplantıya; Vali Yardımcıları ve Kaymakamlar katıldı.

Gıda güvenilirliği ve biyosidal uygulamalar, ÇOGEP (Çocuk ve Gençler Sosyal Koruma ve Destek Programı), devamsızlık yapan öğrenciler ve DENEYAP teknoloji atölyelerine yönelik çalışmalar, Kadına Yönelik Şiddetle Mücadele V. Ulusal Eylem Planı (2026-2030), İlk Öğretmenim Ailem mobil uygulaması, karla mücadele trafik tedbirleri, ramazan ayı hazırlıkları, Gönülden Bir Öğün, Kardeş Aile, Enstrümansız Okul Kalmasın ve Spor Şehri İstanbul projeleri çalışmalarının takibi, düzensiz göçle mücadele, dilendirilen çocuklar ile kış mevsimi nedeniyle sokakta kalması muhtemel kişilere yönelik çalışmaların takibi, parkların aydınlatılması, gürültü kirliliğinin denetimi ve kontrolü gündem maddelerine ilişkin değerlendirmelerde bulunuldu.

Toplantı, yapılan sunum ve istişarelerle sona erdi.

Haber: Dursun BÖLÜK

Önceki Haber İstanbul Valisi, Umreye Gönderilen Öğrencileri Uğurladı
Sonraki Haber İstanbul'da Asayiş Çalışmaları Değerlendirildi

Yorum Yap