Milli Eğitim Müdürü Kökrek, Şinasi Unsal Kız AİHL'de Kantin Denetimi Yaptı

İl Milli Eğitim Müdürü Hasan Kökrek, okul müdürü Mahmut Gülmez'den okulda devam eden eğitim faaliyetleri, yürütülen projeler ve öğrenci çalışmaları hakkında bilgi aldı. Ardından okul kantininde incelemelerde bulunan Kökrek, satılan ürünleri tek tek kontrol etti. Ürünlerin içerik ve kullanım koşullarını değerlendiren Kökrek, öğrencilerin sağlıklı ve güvenli gıdaya erişiminin önemine vurgu yaptı.
Kantin çalışanlarından işleyişe ilişkin bilgiler alan Kökrek, kantinlerde hijyen, ürün çeşitliliği, fiyat uygunluğu ve mevzuata uyum konularında hassasiyet gösterilmesi gerektiğini vurguladı. Öğrencilerle bir süre sohbet eden Kökrek, onların taleplerini dinleyerek okul ortamının daha nitelikli hale getirilmesi için çalışmaların sürdüğünü ifade etti.
İl genelinde tüm okul kantinlerinde düzenli olarak denetim yapıldığını belirten Kökrek, "Amacımız, öğrencilerimizin güvenilir gıda tüketmesini sağlamak ve okul ortamının her yönüyle sağlıklı olmasını temin etmektir." dedi.
Ağrı Milli Eğitim Haberleri
- 20-06-202621:53 14 KÜTÜPHANE AÇILDI, 8 DERSLİKLİ OKULUN TEMELİ ATILDI
- 19-06-202623:39 MİLLİ EĞİTİM İLE ESNAF TEŞKİLATI İŞ BİRLİĞİ DEĞERLENDİRİLDİ
- 19-06-202616:14 DİLİMİZİN ZENGİNLİKLERİ PROJESİ YARIŞMALARINDA DERECEYE GİREN ÖĞRENCİLERE ÖDÜLLERİ VERİLDİ
- 17-06-202619:26 MİLLİ EĞİTİM MÜDÜRÜ KÖKREK, TÜRKİYE İKİNCİSİ OLAN SEMİH SUHEYB HAN'I KUTLADI
- 17-06-202604:36 EVLİYA ÇELEBİ ÖĞRENCİ DEĞİŞİM PROJESİ KAPSAMINDA GELEN ÖĞRENCİLER AĞIRLANDI
- 05-06-202620:52 Milli Eğitim Müdürü Kökrek, Türkiye Birincisi Öğrenciyi Tebrik Etti
- 05-06-202620:52 Hayat Boyu Öğrenme Şenliklerinde Kursiyerlerin Eserleri Sergilendi
- 03-06-202616:40 Milli Eğitim Müdürü, Türkiye Derecesi Yapan Sporcuları Tebrik Etti
- 01-06-202618:55 Milli Eğitim Müdürü Kökrek, Personelle Bayramlaştı
- 27-05-202607:03 Milli Eğitim Müdürü Hasan Kökrek'ten Kurban Bayramı Mesajı

