Manisa Şehit ve Gazi Aileleri Koruma ve Kalkındırma Derneği Başkanı Sn. İbrahim SAGUN ve dernek üyeleri, İl Emniyet Müdürümüz Sn. Adnan KARAYEL’e hayırlı olsun ziyaretinde bulundu.
 
Nazik ziyaretleri ve samimi temennileri için kendilerine teşekkür ederiz.
 
 
 

Haber: Mustafa Kemal DEMİR

Önceki Haber Valimiz Sn. Vahdettin ÖZKAN, İl Emniyet Müdürlüğümüzü Ziyaret Ederek, İl Emniyet Müdürümüze Yeni Görevinin Hayırlı Olması Temennisinde Bulundular
Sonraki Haber Sn. Mehmet UĞUR, Sn. Raşit TOSUN, Sn. Hamit KERMEN ve Sn. Murat AK, İl Emniyet Müdürümüz Sn. Adnan KARAYEL’e Hayırlı Olsun Ziyaretinde Bulundu

Yorum Yap