Keskincik'te Altyapı Sistemleri Modernizasyonu Devam Ediyor
Hatay Büyükşehir Belediyesi, il genelinde altyapı sistemlerini modernize ederek vatandaşlara daha sağlıklı hizmet sunmak amacıyla çalışmalarını aralıksız sürdürüyor.
Su ve Kanalizasyon İdaresi Genel Müdürlüğü, Altınözü ilçesine bağlı Keskincik Mahallesi’nde ekonomik ömrünü tamamlamış olan içme suyu şebeke sistemi ve abone bağlantılarını kapsayan bir yenileme çalışması başlattı.
HATSU ekipleri tarafından gerçekleştirilen çalışmalarla birlikte toplam 23 bin 600 metre uzunluğundaki içme suyu şebekesi ile 1.105 adet abone bağlantısı yenilendi.
Ayrıca işlevini yitirmiş olan 1.250 metre uzunluğundaki kanalizasyon hattı da projeye dâhil edilerek yenilendi.
Şebeke inşa çalışmalarının tamamlandığı projede, depo bağlantı imalatları devam ediyor. Çalışmaların tamamlanmasıyla birlikte Keskincik Mahallesi’nin içme suyu ve kanalizasyon altyapısının daha sağlıklı, güvenli ve sürdürülebilir hale getirilmesi hedefleniyor.
Yetkililer, altyapı yatırımlarıyla mahallelerin yaşam kalitesini artırmaya yönelik çalışmaların planlı ve kararlı şekilde sürdürüldüğünü belirtti.
Hatay Büyükşehir Belediyesi Haberleri
- 27-06-202604:21 Hatay Sörf Merkezi Yeni Yerleşkesi'nin Açılışı Yapıldı
- 27-06-202604:21 Hbb'den Arsuz Xfest Festivali'ne Ücretsiz Ulaşım Desteği
- 26-06-202620:54 Vatandaşa Saygısızlık Cezasız Kalmadı
- 26-06-202613:30 Hatay'da Fidanlar Toprakla Buluştu
- 26-06-202613:30 Ukome, Haziran Ayı Toplantısını Yaptı
- 23-06-202618:24 Hatsu, Arsuz'da Altyapı Seferberliğini Sürdürüyor
- 23-06-202610:58 Türk Valsleri Konseri İskenderun'da Sanatseverlerle Buluştu
- 23-06-202610:58 Antakya Güzelburç'un Beklediği Hbb Tesisi Tamamlandı
- 23-06-202603:33 Başkan Öntürk'ten Babalar Günü Mesajı
- 22-06-202620:09 Hbb'den Engelli Öğrencilere Yks'de Ulaşım Desteği

