Kastamonu Öğretmen Akademilerinde Etkili İletişim Eğitimi Devam Ediyor

Kastamonu Öğretmen Akademileri kapsamında düzenlenen Edebiyat Akademisi ile Felsefe ve Düşünce Akademisi ortak programı, "Etkili İletişim" konusu çerçevesinde gerçekleştirildi.
Şehit Şerifebacı Öğretmenevinde düzenlenen ve Şube Müdürü Vedat Terlemez'in de katıldığı programa öğretmenler yoğun ilgi gösterdi. Programın konuğu olan Doç. Dr. Saniye Bencik Kangal, etkili iletişimin bireysel ve mesleki yaşamdaki yeri üzerine kapsamlı paylaşımlarda bulundu.
Program süresince iletişim süreçlerinde empati, dinleme becerileri, doğru ifade yöntemleri ve sağlıklı iletişim ortamlarının oluşturulmasına yönelik değerlendirmeler ele alındı. Katılımcı öğretmenler, örnekler ve deneyimler üzerinden zenginleştirilen anlatımlarla verimli bir akademi süreci yaşadı.
Gerçekleştirilen program, öğretmenlerin mesleki gelişimlerine katkı sunan paylaşımlar ve soru cevap bölümünün ardından sona erdi.
İl Millî Eğitim Müdürlüğü olarak katkılarından dolayı Doç. Dr. Saniye Bencik Kangal'a teşekkür edilmektedir.
Kastamonu Milli Eğitim Haberleri
- 22-06-202612:10 15 Temmuz Temalı Koro Yarışmasında Türkiye İkincisi Olan Öğrencilerimiz İl Müdürümüzle Bir Araya Geldi
- 22-06-202612:10 Karate Şampiyonasında Derece Alan Öğrencilerimizden İl Millî Eğitim Müdürümüz Hasan Gümüş'e Ziyaret
- 20-06-202623:07 "Aile" Konulu Mail Art Yarışmasında Türkiye Birincisiyiz
- 19-06-202617:28 İl Millî Eğitim Müdürümüz Hasan Gümüş, Kastamonu Bilim ve Sanat Merkezi Görsel Sanatlar Sergisi Açılışına Katıldı
- 19-06-202617:28 Karate Şampiyonasında Büyük Başarı
- 19-06-202610:03 "Tertemiz Yarınlar Okullardan Başlar" Projesi Yarışmasında Türkiye İkinciliği Başarısı
- 18-06-202619:14 2025-2026 Eğitim Öğretim Yılı Yıl Sonu Müdürler Kurulu Toplantısı Gerçekleştirildi
- 18-06-202619:14 Uluslararası Sıfır Atık ve Sürdürülebilirlik Yarışması Türkiye Birincisi Öğrencimizden İl Millî Eğitim Müdürümüz Hasan Gümüş'e Ziyaret
- 18-06-202611:48 Geleneksel Çocuk Oyunları Şenliği Gerçekleştirildi
- 17-06-202620:40 Millî Eğitim Bakan Yardımcımız Sayın M. Bilal Macit İl Millî Eğitim Müdürlüğümüzü Ziyaret Etti

