İl Millî Eğitim Müdürü Dr. Önder Arpacı'nın Ara Tatil Mesajı

Sevgili Öğrenciler,
Kısa bir nefeslenme mahiyetindeki ara tatili ardımızda bıraktık. Şimdi, bu aranın kazandırdığı tazelik ve şevkle yeniden okullarınıza dönme vakti. Gözlerinizdeki ümit parıltısına, bahçelerimize yayılan canlılığa ve sınıflarımıza ruh katan neşenize kavuşmanın sevincini taşıyoruz.
Gayretiniz ve azminizle bu dönemi, yeni muvaffakiyetlere erişeceğiniz bereketli bir sürece dönüştürmenizi diliyor; sizleri muhabbet ve içtenlikle okulunuzun kapısında bekliyoruz.
Sağlık, huzur ve başarı dileğiyle tüm eğitim ailesine iyi dersler.
Dr. Önder Arpacı
İl Millî Eğitim Müdürü
Gaziantep Milli Eğitim Haberleri
- 22-06-202611:47 Gaziantep Öğretmen Akademileri/ Şehir ve Kültür Akademisi Şanlıurfa Gezisi
- 22-06-202611:47 Gaziantep İl Millî Eğitim Müdürlüğü Öğretmenler Korosu ve Orkestrası, "Sözden Nağmeye!" Yıl Sonu Konseri
- 19-06-202617:05 TÜRKİYE ÜÇÜNCÜSÜ ÖĞRENCİLERİN KABULÜ
- 19-06-202617:05 Bahçeşehir Koleji Bölge Direktörü Hasan Köse'den, İl Millî Eğitim Müdürümüz Dr. Önder Arpacı'ya Ziyaret
- 18-06-202618:51 İl Millî Eğitim Müdürümüz Dr. Önder Arpacı, Adile Şimşek Anaokulunu Ziyaret Etti
- 18-06-202618:51 İl Millî Eğitim Müdürümüz Dr. Önder Arpacı, Nihat-Suzan Sipahi Anaokulunu Ziyaret Etti
- 17-06-202612:53 İl Millî Eğitim Müdürümüz Dr. Önder Arpacı, Gaziantep Öğretmen Akademileri Kapanış Programı'na Katıldı
- 17-06-202612:53 GENÇLER SORUYOR, BAŞKAN CEVAPLIYOR!
- 16-06-202614:34 GAZİANTEP İL MİLLÎ EĞİTİM MÜDÜRLÜĞÜNDE KÜLTÜR ŞEHRİ GAZİANTEP'İN ÖĞRENCİLERİNİ AĞIRLADIK!
- 16-06-202614:34 İl Millî Eğitim Müdürümüz Dr. Önder Arpacı, Halk Oyunları Büyükler Türkiye Şampiyonası'na Katıldı

