Sevgili Öğrenciler,

Kısa bir nefeslenme mahiyetindeki ara tatili ardımızda bıraktık. Şimdi, bu aranın kazandırdığı tazelik ve şevkle yeniden okullarınıza dönme vakti. Gözlerinizdeki ümit parıltısına, bahçelerimize yayılan canlılığa ve sınıflarımıza ruh katan neşenize kavuşmanın sevincini taşıyoruz.

Gayretiniz ve azminizle bu dönemi, yeni muvaffakiyetlere erişeceğiniz bereketli bir sürece dönüştürmenizi diliyor; sizleri muhabbet ve içtenlikle okulunuzun kapısında bekliyoruz.

Sağlık, huzur ve başarı dileğiyle tüm eğitim ailesine iyi dersler.

Dr. Önder Arpacı

İl Millî Eğitim Müdürü

Haber: Nejdet Işık

Önceki Haber Şehit Sinan Akdemir İlkokulunda Bayrak Töreni ve Futbol Topu Takdimi
Sonraki Haber Gaziantep Millî Eğitim Akademisi'ne Ev Sahipliği Yapacak

Yorum Yap