Jandarma Genel Komutanlığının 187. kuruluş yıl dönümü vesilesiyle, vatan uğruna canlarını feda eden aziz şehitler ile kahraman gaziler onuruna düzenlenen yemek programı; İl Emniyet Müdürü Adnan Karayel ve eşi Ayşen Karayel, il protokolü, şehit aileleri ve gazilerin katılımlarıyla gerçekleştirildi.
Programda, fedakârlıklarıyla bu topraklara emanet bırakan tüm kahramanlar rahmet, minnet ve saygıyla yâd edildi.

Haber: Mustafa Kemal DEMİR

Önceki Haber Köprübaşı İlçesinde Emniyet Müdürü Ziyareti
Sonraki Haber Turgutlu Kaymakamı Sn. Selami KAPANKAYA, Sn. Adnan KARAYEL’e Hayırlı Olsun Ziyaretinde Bulundu

Yorum Yap