Erzin Belediye Başkanı Ökkeş Elmasoğlu ve Erzin Belediye Meclis Üyeleri, Erzin Hükümet Konağı'nın yeni binasına taşınmasından dolayı Kaymakam Onur Özaydın'a hayırlı olsun ziyaretinde bulundular. Kaymakam Onur Özaydın, nazik ziyaretleri ve Erzin Belediye Meclisinin yapılan son toplantısında Oy Birliği ile kendisine Fahri hemşehrilik paye ve beratından dolayı teşekkür etti.

Haber: Walaa Hamza

Önceki Haber İlçe İdare Şube Başkanları Toplantısı Gerçekleştirildi
Sonraki Haber Öğrenciler, 3 Aralık Dünya Engelliler Günü Programı İçin Ziyaret Gerçekleştirdi

Yorum Yap