Hatay Valiliği, Hatay Büyükşehir Belediyesi ve Hatay Medeniyetler Korosu iş birliğiyle 6 Şubat 2023’te yaşanan depremlerin üçüncü yıl dönümünde, hayatını kaybeden vatandaşları anmak amacıyla özel bir konser düzenleyecek.

Anma konseri, 6 Şubat Cuma günü saat 18.00’de, Antakya Anıt Meydanı’nda gerçekleşecek. Farklı kültürleri ve dilleri bir araya getiren eserleriyle tanınan Hatay Medeniyetler Korosu, bu anlamlı etkinlikte deprem şehitlerini ağıtla anacak.

Etkinlikle ilgili açıklamada bulunan koro yetkilileri, “Depremde kaybettiğimiz canlarımızı bir kez daha saygı ve rahmetle anıyor, yaşadıklarımızdan doğan umudu ve dayanışmayı büyütmek için bir araya geliyoruz.” ifadelerine yer verdi.

Anma konserine tüm vatandaşlar davet edildi.

Haberin görsellerini aşağıdaki linkten indirebilirsiniz:

Fotoğraf: https://sendgb.com/8zV0T6wRpYn

Haber: Walaa Hamza

Önceki Haber Deprem Şehitliği 6 Şubat'a Hazırlandı
Sonraki Haber Hatay Büyükşehir Belediyesi Şehit ve Gazi Ailelerini Ziyaret Ediyor

Yorum Yap