Hatay Medeniyetler Korosu'ndan Anma Konseri Düzenlendi
Hatay Valiliği, Hatay Büyükşehir Belediyesi ve Hatay Medeniyetler Korosu iş birliğiyle, 6 Şubat 2023 depremlerinin üçüncü yıl dönümünde hayatını kaybeden vatandaşlar, Antakya’da düzenlenen özel bir konserle anıldı.
Antakya Anıt Meydanı’nda gerçekleşen anma konserinde, farklı kültürleri ve dilleri bir araya getiren eserleriyle tanınan Hatay Medeniyetler Korosu sahne aldı. Depremde yaşamını yitiren vatandaşlar için yakılan ağıtlar, meydanda toplanan vatandaşlara duygu dolu anlar yaşattı.
Konser boyunca zaman zaman gözyaşları tutulamazken, vatandaşlar eserleri sessizlik içinde dinledi.
Hatay Medeniyetler Korosu şefi Yılmaz Özfırat, etkinliğin gerçekleştirilmesine verdikleri desteklerden dolayı Hatay Büyükşehir Belediyesi yetkililerine teşekkür ederek, bu tür anma programlarının toplumsal hafızanın canlı tutulması açısından büyük önem taşıdığını ifade etti.
Anma konseri, birlik ve dayanışma mesajlarının öne çıktığı atmosferiyle hafızalara kazındı.
Haberin görsellerini aşağıdaki linkten indirebilirsiniz
Fotoğraf:
Video:
Hatay Büyükşehir Belediyesi Haberleri
- 23-06-202618:24 Hatsu, Arsuz'da Altyapı Seferberliğini Sürdürüyor
- 23-06-202610:58 Türk Valsleri Konseri İskenderun'da Sanatseverlerle Buluştu
- 23-06-202610:58 Antakya Güzelburç'un Beklediği Hbb Tesisi Tamamlandı
- 23-06-202603:33 Başkan Öntürk'ten Babalar Günü Mesajı
- 22-06-202620:09 Hbb'den Engelli Öğrencilere Yks'de Ulaşım Desteği
- 22-06-202612:44 Hbb'den Personeline Duygusal Babalar Günü Sürprizi
- 21-06-202621:55 Önemli Duyuru
- 30-03-202621:09 HBB, HAKİM Projesi ile Mesleki Eğitim Fırsatları Sunuyor
- 30-03-202621:09 Belen Trafiğini Rahatlatan Proje Tamamlandı
- 29-03-202622:54 Antakya'da Yol Bakım ve Onarım Çalışmaları Devam Ediyor

