Hatay'da Temiz Çevre Hamlesi Devam Ediyor
Hatay Büyükşehir Belediyesi, daha sağlıklı ve daha temiz bir çevre hedefiyle gerçekleştirdiği temizlik çalışmalarını aralıksız sürdürüyor.
Çevre Koruma ve Kontrol Dairesi Başkanlığı hem şehir estetiğini hem de yaşam kalitesini artırmak, yaya ve araç trafiğini daha güvenli ve konforlu hale getirmek amacıyla ilçeler arası kara yollarında temizlik çalışması başlattı.
Bu kapsamda Çevre Koruma ve Kontrol Dairesine bağlı ekipler Antakya-Samandağ ve Kırıkhan-Hassa kara yollarında çevre temizliği gerçekleştiriyor.
Gece gündüz aralıksız olarak yürütülen çalışmalarda, yol çevresinde ve refüjlerde biriken katı atıklar ve yaşanan yağışlar nedeniyle yollarda oluşan toprak birikintileri yol süpürme araçları ve personel tarafından temizlendi.
Çevre Koruma ve Kontrol Dairesi yetkilileri, vatandaşların daha temiz, düzenli ve sağlıklı bir çevrede yaşamlarını sürdürebilmeleri amacıyla çalışmaların planlı ve programlı şekilde devam edeceğini kaydetti.
Haberin görsellerini aşağıdaki linklerden indirebilirsiniz.
Hatay Büyükşehir Belediyesi Haberleri
- 23-06-202618:24 Hatsu, Arsuz'da Altyapı Seferberliğini Sürdürüyor
- 23-06-202610:58 Türk Valsleri Konseri İskenderun'da Sanatseverlerle Buluştu
- 23-06-202610:58 Antakya Güzelburç'un Beklediği Hbb Tesisi Tamamlandı
- 23-06-202603:33 Başkan Öntürk'ten Babalar Günü Mesajı
- 22-06-202620:09 Hbb'den Engelli Öğrencilere Yks'de Ulaşım Desteği
- 22-06-202612:44 Hbb'den Personeline Duygusal Babalar Günü Sürprizi
- 21-06-202621:55 Önemli Duyuru
- 30-03-202621:09 HBB, HAKİM Projesi ile Mesleki Eğitim Fırsatları Sunuyor
- 30-03-202621:09 Belen Trafiğini Rahatlatan Proje Tamamlandı
- 29-03-202622:54 Antakya'da Yol Bakım ve Onarım Çalışmaları Devam Ediyor

