Hatay'da Birlik ve Beraberlik Mesajı Verildi
Hatay Büyükşehir Belediyesi, ilçe belediye başkanları ve Meclis üyeleriyle bir araya geldi.
Depremden sonra yeniden inşa edilen HBB Taş Bina’da gerçekleştirilen görüşmede, Hatay genelinde devam eden çalışmalar ele alınarak karşılıklı görüş alışverişinde bulunuldu.
Toplantıya; Antakya Belediye Başkanı İbrahim Naci Yapar, İskenderun Belediye Başkanı Mehmet Dönmez, Altınözü Belediye Başkanı Rıfat Sarı, Payas Belediye Başkanı Bekir Altan, Kırıkhan Belediye Başkanı Ömer Erdal Çelik, Reyhanlı Belediye Başkanı Ahmet Salman Yumuşak, Hassa Belediye Başkanı Selahattin Çolak, Belen Belediye Başkanı İbrahim Gül, Kumlu Belediye Başkanı İbrahim Paç ve Dörtyol Belediye Başkanı Bahadır Amaç katıldı.
Hatay’ın yeniden ayağa kalkma sürecinde ortak akıl ve güçlü iş birliğinin önemine dikkat çekilen toplantıda il genelinde yürütülen projeler, altyapı çalışmaları ele alınırken birlik, beraberlik ve dayanışma vurgusu yapıldı.
Not: Haberin görsellerini aşağıdaki linkten indirebilirsiniz
Fotoğraf: https://sendgb.com/myeluh4MDPI
Hatay Büyükşehir Belediyesi Haberleri
- 23-06-202618:24 Hatsu, Arsuz'da Altyapı Seferberliğini Sürdürüyor
- 23-06-202610:58 Türk Valsleri Konseri İskenderun'da Sanatseverlerle Buluştu
- 23-06-202610:58 Antakya Güzelburç'un Beklediği Hbb Tesisi Tamamlandı
- 23-06-202603:33 Başkan Öntürk'ten Babalar Günü Mesajı
- 22-06-202620:09 Hbb'den Engelli Öğrencilere Yks'de Ulaşım Desteği
- 22-06-202612:44 Hbb'den Personeline Duygusal Babalar Günü Sürprizi
- 21-06-202621:55 Önemli Duyuru
- 30-03-202621:09 HBB, HAKİM Projesi ile Mesleki Eğitim Fırsatları Sunuyor
- 30-03-202621:09 Belen Trafiğini Rahatlatan Proje Tamamlandı
- 29-03-202622:54 Antakya'da Yol Bakım ve Onarım Çalışmaları Devam Ediyor

