Giresun Üniversitesi Öğrenci Toplulukları Belediye Başkanı'nı Ziyaret Etti
Giresun Üniversitesi bünyesinde faaliyet gösteren öğrenci topluluklarının başkanları, Giresun Belediye Başkanı Fuat Köse’yi makamında ziyaret etti.
Gerçekleşen ziyarette üniversite öğrencileri yürüttükleri sosyal, kültürel ve sportif faaliyetler hakkında belediye başkanına bilgi verdi. Topluluk başkanları ayrıca gençlere yönelik projeler ve belediye ile yapılabilecek ortak çalışmalar konusunda görüş alışverişinde bulundu.
Ziyaretten duyduğu memnuniyeti dile getiren belediye başkanı, gençlerin sosyal hayata aktif katılımının önemine vurgu yaparak, belediye olarak her zaman öğrencilerin yanında olduklarını ifade etti. Köse, “Gençlerimizin fikirleri ve enerjisi şehrimizin gelişimine büyük katkı sağlıyor. Giresun’da gençlerimiz için daha fazla sosyal ve kültürel alan oluşturmak adına iş birliğine açığız” dedi.
Topluluk başkanları ise, nazik misafirperverliğinden dolayı belediye başkanına teşekkür ederek, Giresun’da gençlere yönelik yapılacak her türlü projede destek vermeye hazır olduklarını ifade etti.
Ziyaret, günün anısına çekilen hatıra fotoğrafı ile sona erdi.










Giresun Belediyesi Haberleri
- 27-06-202604:15 Giresun Belediyesi'nden Asfalt Seferberliği
- 26-06-202620:49 Giresun Belediyesi'nin Sıfır Atık Çalışmaları Devam Ediyor
- 26-06-202620:49 Gaziler Mahallesi'nde 150 Metrelik Kanalizasyon Çalışması Yapılıyor
- 23-06-202610:53 Giresun Belediyesi'nden Şehrin Dört Bir Yanında Yoğun Mesai
- 23-06-202603:28 Giresun Belediyesi'nden Filmli Dolmuşlara Sıkı Denetim
- 21-06-202621:50 Giresun Belediye Konservatuvarı'ndan Sanat Dolu Gece
- 21-06-202614:26 Giresun Belediyesi Çocukların Mutluluğuna Ortak Oluyor
- 11-06-202622:47 Yaya Güvenliğini Artırmak İçin Çalışmalar Sürüyor
- 11-06-202622:47 Giresun'da Türk Sanat Müziği Konseri Düzenlendi
- 10-06-202600:11 Yeşiltepe Caddesi'nde Yenileme Çalışmaları Başladı

