Giresun'un Doğal Güzellikleri Sergisi İlgi Gördü
Bu yıl 49.su düzenlenen Uluslararası Giresun Aksu Festivali başladı.
İlk günkü yarı maraton koşusunun ardından ikinci gününde ise sergi açılışı yapıldı.
Bu kapsamda, Belediye Kültür ve Fuar Merkezi’nde Giresun Fotoğraf Derneği (GİFOD) tarafından “Giresun’un Doğal Güzellikleri” fotoğraf sergisi açıldı. Giresun’un tarih ve kültürünü yansıtan eserler ziyaretçiler tarafından ilgi ve beğeniyle takip edildi. Sergide dernek üyeleri tarafından hazırlanan 31 eser sergilendi.
Serginin açılışını yapan Giresun Belediye Başkanı Mehmet Ali Akten birbirinden değerli eserleri dikkatle inceledi. Emeği geçenlere ve eserleri hazırlayanlara teşekkür eden Akten: “Her bir eser, farklı duygu ve bakış açılarını yansıtıyor” dedi.
Aksu Festivali etkinlikleri kapsamında Giresun’un tanıtımı esas alınarak açılan sergiye gösterilen ilgiden oldukça memnun kalan GİFOD yönetimi ise: “Giresun’da fotoğraf sanatına olan ilgiye müspet anlamda katkıda bulunduğumuzu görmekten mutluyuz” açıklamasını yaptı.
Açılışa Belediye Meclis Üyeleri Evrim Özkan ve Ayhan Özince de katıldı.




















Giresun Belediyesi Haberleri
- 27-06-202604:15 Giresun Belediyesi'nden Asfalt Seferberliği
- 26-06-202620:49 Giresun Belediyesi'nin Sıfır Atık Çalışmaları Devam Ediyor
- 26-06-202620:49 Gaziler Mahallesi'nde 150 Metrelik Kanalizasyon Çalışması Yapılıyor
- 23-06-202610:53 Giresun Belediyesi'nden Şehrin Dört Bir Yanında Yoğun Mesai
- 23-06-202603:28 Giresun Belediyesi'nden Filmli Dolmuşlara Sıkı Denetim
- 21-06-202621:50 Giresun Belediye Konservatuvarı'ndan Sanat Dolu Gece
- 21-06-202614:26 Giresun Belediyesi Çocukların Mutluluğuna Ortak Oluyor
- 11-06-202622:47 Yaya Güvenliğini Artırmak İçin Çalışmalar Sürüyor
- 11-06-202622:47 Giresun'da Türk Sanat Müziği Konseri Düzenlendi
- 10-06-202600:11 Yeşiltepe Caddesi'nde Yenileme Çalışmaları Başladı

