Giresun'da Gurbetçiler Uğurlandı
Giresun Belediyesi, Kurban Bayramı’nı memleketlerinde geçirdikten sonra yaşadıkları şehirlere dönmek üzere yola çıkan gurbetçileri Giresun Şehirlerarası Otobüs Terminali’nde uğurladı.
Gurbetçilerle tek tek sohbet eden Giresun Belediyesi yetkilileri, vatandaşlara hayırlı yolculuklar dileyerek otobüs kaptanlarına da trafik kurallarına uyulması konusunda önemli uyarılarda bulundu.
Bayramın son günlerinde birçok vatandaşın yeniden işlerine ve yaşamlarını sürdürdükleri şehirlere dönmek üzere yola çıktığını belirten Giresun Belediyesi yetkilileri, “Gönlünüz de kulağınız da her zaman memleketinizde, güzel Giresun’umuzda olsun. Bu şehir sizleri her zaman özlemle ve sevgiyle bekliyor” dedi.
Yola çıkacak tüm vatandaşlara da kazasız ve belasız yolculuklar temennisinde bulunan yetkililer, sürücülerin trafik kurallarına titizlikle uyması gerektiğini vurgulayarak, “Lütfen trafik işaret ve kurallarına riayet edelim, uykusuz şekilde direksiyon başına geçmeyelim. Şoför arkadaşlarımız mutlaka dinlensin. Sağ salim varacağınız yolculuklar diliyorum” ifadelerini kullandı.
Giresun’un her zaman gurbetçilerin yuvası olduğunu dile getiren yetkililer, “Memleketinizi unutmayın. Giresun her zaman sizin yuvanızdır” sözleriyle hemşehrilerini uğurladı.












Giresun Belediyesi Haberleri
- 27-06-202604:15 Giresun Belediyesi'nden Asfalt Seferberliği
- 26-06-202620:49 Giresun Belediyesi'nin Sıfır Atık Çalışmaları Devam Ediyor
- 26-06-202620:49 Gaziler Mahallesi'nde 150 Metrelik Kanalizasyon Çalışması Yapılıyor
- 23-06-202610:53 Giresun Belediyesi'nden Şehrin Dört Bir Yanında Yoğun Mesai
- 23-06-202603:28 Giresun Belediyesi'nden Filmli Dolmuşlara Sıkı Denetim
- 21-06-202621:50 Giresun Belediye Konservatuvarı'ndan Sanat Dolu Gece
- 21-06-202614:26 Giresun Belediyesi Çocukların Mutluluğuna Ortak Oluyor
- 11-06-202622:47 Yaya Güvenliğini Artırmak İçin Çalışmalar Sürüyor
- 11-06-202622:47 Giresun'da Türk Sanat Müziği Konseri Düzenlendi
- 10-06-202600:11 Yeşiltepe Caddesi'nde Yenileme Çalışmaları Başladı

