Giresun Belediyesi Yaz Çalışmalarına Hız Verdi
Giresun Belediyesi, yaz mevsiminin başlamasıyla birlikte kent genelindeki çalışmalarına hız verdi. Şehrin dört bir yanında sahaya çıkan ekipler, özellikle parklar, yeşil alanlar ve yol kenarlarında yoğun mesai harcıyor.
Belediye Park ve Bahçeler Müdürlüğü ekipleri tarafından yürütülen ot biçme ve çevre düzenleme çalışmalarıyla hem kent estetiğinin korunması hem de vatandaşların daha temiz, düzenli ve konforlu alanlarda vakit geçirmesi hedefleniyor.
Havaların ısınmasıyla birlikte hızla uzayan otların oluşturduğu olumsuz görüntünün önüne geçmek amacıyla birçok noktada eş zamanlı çalışma gerçekleştiriliyor. Düzenli bakım ve temizlik faaliyetlerini sürdüren ekipler, şehir genelindeki yeşil alanları daha modern ve bakımlı hale getirmek için çalışmalarına aralıksız devam ediyor.
Park ve Bahçeler Müdürlüğü yetkilileri ise yaz boyunca bakım, temizlik ve çevre düzenleme çalışmalarının belirlenen program çerçevesinde sürdürüleceğini bildirdi.













Giresun Belediyesi Haberleri
- 27-06-202604:15 Giresun Belediyesi'nden Asfalt Seferberliği
- 26-06-202620:49 Giresun Belediyesi'nin Sıfır Atık Çalışmaları Devam Ediyor
- 26-06-202620:49 Gaziler Mahallesi'nde 150 Metrelik Kanalizasyon Çalışması Yapılıyor
- 23-06-202610:53 Giresun Belediyesi'nden Şehrin Dört Bir Yanında Yoğun Mesai
- 23-06-202603:28 Giresun Belediyesi'nden Filmli Dolmuşlara Sıkı Denetim
- 21-06-202621:50 Giresun Belediye Konservatuvarı'ndan Sanat Dolu Gece
- 21-06-202614:26 Giresun Belediyesi Çocukların Mutluluğuna Ortak Oluyor
- 11-06-202622:47 Yaya Güvenliğini Artırmak İçin Çalışmalar Sürüyor
- 11-06-202622:47 Giresun'da Türk Sanat Müziği Konseri Düzenlendi
- 10-06-202600:11 Yeşiltepe Caddesi'nde Yenileme Çalışmaları Başladı

