Giresun Belediyesi'nden Türkiye Belediyeler Birliği'ne Teşekkür
Türkiye Belediyeler Birliği tarafından Giresun Belediyesi’ne hibe edilen iş makinesi için teşekkür mesajı yayınlandı.
Belediye, hizmet kapasitesini artıracak olan iş makinesinin şehre önemli katkılar sağlayacağını ifade etti.
Açıklamada, belediyelerin hizmet üretme noktasında güçlü araç ve ekipman desteğine ihtiyaç duyduğunu belirterek: “Türkiye Belediyeler Birliği Başkanı Sayın Vahap Seçer, Genel Sekreter Suat Yıldız, Genel Sekreter Yardımcıları Feridun Ulutaş, Ulaş Altun ve Şengül Altan Arslan’a desteklerinden dolayı teşekkür ediyorum.”
“Şehrimize kazandırılan bu iş makinesi, saha çalışmalarında önemli bir ihtiyacı karşılayacak. Yerel yönetimlerin güçlenmesi adına yapılan bu destekler son derece kıymetlidir. Çalışma gücümüzü artıracak olan bu destek, hizmet kalitemizi daha da yukarıya taşıyacaktır. Göreve geldiğimiz günden bu yana makine parkımızı güçlendirmeye devam ediyoruz.”
Piyasa değeri yaklaşık 8 milyon TL olan 22 ton kapasiteli tam donanımlı paletli ekskavatörün özellikle altyapı, yol bakım ve çeşitli saha çalışmalarında kullanılacağı öğrenildi.



Giresun Belediyesi Haberleri
- 27-06-202604:15 Giresun Belediyesi'nden Asfalt Seferberliği
- 26-06-202620:49 Giresun Belediyesi'nin Sıfır Atık Çalışmaları Devam Ediyor
- 26-06-202620:49 Gaziler Mahallesi'nde 150 Metrelik Kanalizasyon Çalışması Yapılıyor
- 23-06-202610:53 Giresun Belediyesi'nden Şehrin Dört Bir Yanında Yoğun Mesai
- 23-06-202603:28 Giresun Belediyesi'nden Filmli Dolmuşlara Sıkı Denetim
- 21-06-202621:50 Giresun Belediye Konservatuvarı'ndan Sanat Dolu Gece
- 21-06-202614:26 Giresun Belediyesi Çocukların Mutluluğuna Ortak Oluyor
- 11-06-202622:47 Yaya Güvenliğini Artırmak İçin Çalışmalar Sürüyor
- 11-06-202622:47 Giresun'da Türk Sanat Müziği Konseri Düzenlendi
- 10-06-202600:11 Yeşiltepe Caddesi'nde Yenileme Çalışmaları Başladı

