Ankara'da Memurlar İçin SDS Sözleşmesi Yeniden İmzalandı

Ankara Büyükşehir Belediyesi, bünyesinde çalışan personellerinin haklarını korumaya devam ediyor.
Ankara Büyükşehir Belediyesi ile bağlı kuruluşları ASKİ ve EGO bünyesinde çalışan memur personele yönelik Sosyal Denge Tazminatı (SDS) Sözleşmesi yeniden imzalandı.
2026–2027 yıllarını kapsayan 8. Dönem Toplu Sözleşme doğrultusunda belirlenen tavan tutar esas alınarak SDS’nin, en yüksek devlet memuru aylığının, ek gösterge dâhil, brüt tutarının yüzde 120’si oranında uygulanması karara bağlandı. Ankara Büyükşehir Belediyesi, yapılan sözleşme ile memur personelin mali haklarında güvenceyi sürdürmeyi hedefliyor.
Ankara Büyükşehir Belediyesi Haberleri
- 26-06-202620:05 Abb'den Kırsal Mahallelere Yangın Söndürme Tankeri
- 26-06-202612:41 Abb Ve İlçe Belediyeleri Vektörle Mücadele İçin Toplandı
- 23-06-202617:35 Başkent'te Yaz Coşkusu
- 23-06-202617:35 Çayyolu Yaz Sahnesi'nde Babalar Günü'ne Özel Yeni Türkü Konseri Yeni Türkü Başkentlilere Unutulmaz Bir Yaz Akşamı Yaşattı
- 23-06-202602:44 Abb'den Genç Müzisyenlere Destek
- 22-06-202611:55 Vnl'den Başkent Ankara'ya Kalıcı Miras Filenin Sultanları 'vnl Legacy Court' Projesi İle Ölümsüzleştirildi
- 22-06-202604:31 Abb, İlaçlama Seferberliğine Hız Kesmeden Devam Ediyor
- 21-06-202621:06 'genç Sahne Genç Ses' Yarışmasında Final Heyecanı
- 06-01-202616:19 ABB ve TÜRÇEV Arasında Çevre Bilinci İçin Protokol İmzalandı
- 05-01-202618:05 Ankara İtfaiyesi 2025 Yılı Raporu: 32 Bin 675 Olay Müdahalesi

