Ankara Büyükşehir Belediyesi, bünyesinde çalışan personellerinin haklarını korumaya devam ediyor.

Ankara Büyükşehir Belediyesi ile bağlı kuruluşları ASKİ ve EGO bünyesinde çalışan memur personele yönelik Sosyal Denge Tazminatı (SDS) Sözleşmesi yeniden imzalandı.

2026–2027 yıllarını kapsayan 8. Dönem Toplu Sözleşme doğrultusunda belirlenen tavan tutar esas alınarak SDS’nin, en yüksek devlet memuru aylığının, ek gösterge dâhil, brüt tutarının yüzde 120’si oranında uygulanması karara bağlandı. Ankara Büyükşehir Belediyesi, yapılan sözleşme ile memur personelin mali haklarında güvenceyi sürdürmeyi hedefliyor.

Haber: ZAFER ARSLAN

Önceki Haber Kalecik'te Kırsal Kalkınma Toplantısı Düzenlendi
Sonraki Haber ABB Başkanı Mansur Yavaş, 8. Uluslararası Sinema ve Felsefe Sempozyumu'na Katıldı

Yorum Yap