6 Şubat Anma Programı İçin Ücretsiz Ulaşım Hizmeti
Hatay Büyükşehir Belediyesi, 6 Şubat depremlerinin 3’üncü yıl dönümü dolayısıyla düzenlenecek anma programı için ücretsiz ulaşım hizmeti sunacak.
Gece Boyu Ulaşım Seferleri Düzenlenecek
Hatay Büyükşehir Belediyesi Ulaşım Dairesi Başkanlığı; Hatay Valiliği ve Hatay Büyükşehir Belediyesi tarafından 6 Şubat saat 04.17’de Antakya Cumhuriyet Meydanı’nda düzenlenecek anma programı için, Antakya ve Defne’nin bazı noktalarından 5 Şubat saat 21.00 ile 6 Şubat saat 04.00 arasında vatandaşlara ringlerle ulaşım imkânı sağlayacak.
Hat Güzergahları Belirlendi
Anma programı için güzergâhlar; Uğur Mumcu Bulvarı-Aalen Alanı-İzmir Caddesi-Kavaslı –Eski Stadyum Kavşağı; Maksim-İzmir Caddesi-Kavaslı- Eski Stadyum Kavşağı; Haraparası Araç Park Alanı-Kavaslı- Eski Stadyum Kavşağı; Köprübaşı-İstiklal Caddesi-Kavaslı- Eski Stadyum Kavşağı olarak belirlendi.
Dönüş Seferleri de Ücretsiz
Anma programlarının ardından dönüşlerin de aynı hatlar üzerinden sağlanacağını belirten Ulaşım Dairesi yetkilileri, depremde hayatını kaybeden vatandaşları anmak isteyen tüm vatandaşları düzenlenen programlara davet etti.
Not: Haberin görsellerini aşağıdaki linkten indirebilirsiniz:
Fotoğraf:
Hatay Büyükşehir Belediyesi Haberleri
- 23-06-202618:24 Hatsu, Arsuz'da Altyapı Seferberliğini Sürdürüyor
- 23-06-202610:58 Türk Valsleri Konseri İskenderun'da Sanatseverlerle Buluştu
- 23-06-202610:58 Antakya Güzelburç'un Beklediği Hbb Tesisi Tamamlandı
- 23-06-202603:33 Başkan Öntürk'ten Babalar Günü Mesajı
- 22-06-202620:09 Hbb'den Engelli Öğrencilere Yks'de Ulaşım Desteği
- 22-06-202612:44 Hbb'den Personeline Duygusal Babalar Günü Sürprizi
- 21-06-202621:55 Önemli Duyuru
- 30-03-202621:09 HBB, HAKİM Projesi ile Mesleki Eğitim Fırsatları Sunuyor
- 30-03-202621:09 Belen Trafiğini Rahatlatan Proje Tamamlandı
- 29-03-202622:54 Antakya'da Yol Bakım ve Onarım Çalışmaları Devam Ediyor

