2. GençTek Zirvesi Bakan Yusuf Tekin'in Katılımıyla Gerçekleşti

GençTek; Yenilik ve Eğitim Teknolojileri Genel Müdürlüğü koordinasyonunda, bilişim teknolojileri alanında üretmek isteyen, proje geliştiren ve çalışmalarını daha ileri taşımayı hedefleyen öğrenci ve danışman öğretmenleri bir araya getiren güçlü bir ekosistem olarak çalışmalarını sürdürüyor.

Bu kapsamda düzenlenen zirve; Bakan Yusuf Tekin, Bakan Yardımcısı Nazif Yılmaz ve Müdür Murat Küçükali'nın katılımlarıyla, Hacı Bayram Veli Üniversitesi Itri Kongre ve Kültür Merkezi'nde gerçekleştirildi.

Haber: ZAFER ARSLAN

Önceki Haber Çanakkale Zaferi ve Şehitleri Anma Programı Gölbaşı'nda Gerçekleşti
Sonraki Haber Akademi Açılış Töreni Gerçekleştirildi

Yorum Yap