2. GençTek Zirvesi Bakan Yusuf Tekin'in Katılımıyla Gerçekleşti

GençTek; Yenilik ve Eğitim Teknolojileri Genel Müdürlüğü koordinasyonunda, bilişim teknolojileri alanında üretmek isteyen, proje geliştiren ve çalışmalarını daha ileri taşımayı hedefleyen öğrenci ve danışman öğretmenleri bir araya getiren güçlü bir ekosistem olarak çalışmalarını sürdürüyor.
Bu kapsamda düzenlenen zirve; Bakan Yusuf Tekin, Bakan Yardımcısı Nazif Yılmaz ve Müdür Murat Küçükali'nın katılımlarıyla, Hacı Bayram Veli Üniversitesi Itri Kongre ve Kültür Merkezi'nde gerçekleştirildi.
Ankara Milli Eğitim Haberleri
- 18-06-202618:05 Ankara'da "Maarifin Kalbinde ANKAFEST" Rüzgarı Esti
- 18-06-202618:05 Maarifin Kalbinde ANKAFEST
- 17-06-202604:41 Maarifin Kalbinde ANKAFEST Başladı
- 14-06-202602:16 Vali Yakup Canbolat Müdürlüğü Ziyaret Etti
- 10-06-202621:05 Yenimahalle Gençlerbirliği Spor Lisesi Futbol Takımı başarılarıyla gündemde
- 10-06-202613:26 AnkaFest, Maarifin Kalbinde 16-17 Haziran'da Gerçekleşecek
- 19-05-202603:05 İstiklalin İlk Adımı: Geleceğin Güçlü Yürüyüşü
- 15-05-202616:53 AnkaFest Öğrencilerin Projelerini Sergileyecek
- 15-05-202616:53 Araç Lastik Değişimi Yarışması Beceri Olimpiyatları Kapsamında Yapıldı
- 06-05-202616:59 Mesleki ve Teknik Eğitim Beceri Olimpiyatları 11-15 Mayıs'ta

