Ana Sayfa Arama Galeri Video Yazarlar
Üyelik
Üye Girişi
Yayın/Gazete
Yayınlar
Kategoriler
Servisler
Nöbetçi Eczaneler Sayfası Nöbetçi Eczaneler Hava Durumu Namaz Vakitleri Gazeteler Puan Durumu
WhatsApp
Sosyal Medya
Uygulamamızı İndir

Trendyol, Türkiye alışveriş haritasını açıkladı

TRENDYOL, 2024 YILININ İLK YARISINA İLİŞKİN ALIŞVERİŞ VERİLERİNİ PAYLAŞTI. İLK 6 AYDA EN ÇOK CİLT BAKIM VE KADIN GİYİM ÜRÜNLERİNİN SATIŞI GERÇEKLEŞTİ. YAKLAŞIK 2 MİLYON TRENDYOL SATICISI, 335 MİLYON ÜRÜNÜ TÜRKİYE’NİN DÖRT BİR YANINDAKİ MÜŞTERİLERİYLE BULUŞTURDU. EN ÇOK ALIŞVERİŞ YAPAN İLLER İSTANBUL, ANKARA, İZMİR, BURSA VE ANTALYA OLDU.

TRENDYOL, 2024 YILININ İLK

Trendyol, 2024 yılının ilk yarısına ilişkin alışveriş verilerini paylaştı. İlk 6 ayda en çok cilt bakım ve kadın giyim ürünlerinin satışı gerçekleşti. Yaklaşık 2 milyon Trendyol satıcısı, 335 milyon ürünü Türkiye’nin dört bir yanındaki müşterileriyle buluşturdu. En çok alışveriş yapan iller İstanbul, Ankara, İzmir, Bursa ve Antalya oldu.

Türkiye’nin önde gelen e-ticaret platformlarından Trendyol, 2024 yılının ilk 6 ayına ilişkin alışveriş verilerini açıkladı. Bu dönemde Türkiye’de en çok cilt bakım ürünleri satın alındı. Bu ürün grubunu kadın giyim, sofra ve mutfak, gıda ve içecek ürünleri takip etti. Akdeniz, Ege, Karadeniz, Doğu Anadolu ve Güneydoğu Anadolu’da giyim ve ayakkabı, Marmara ve İç Anadolu bölgesinde kozmetik ve kişisel bakım ürünleri en çok satılanlar arasında yer aldı. En çok satış yapan illerde Kocaeli, Bursa ve Aydın dikkat çekti. Toplam yaklaşık 2 milyon Trendyol satıcısı, 335 milyon ürünü kullanıcılarla buluşturdu. En çok sipariş veren şehirler İstanbul, Ankara, İzmir, Bursa ve Antalya oldu.

Alışverişin lideri kadınlar oldu

Trendyol ile en fazla alışverişi yüzde 67 oranla kadın kullanıcılar gerçekleştirdi. Tüm kullanıcılar içerisinde 25-35 yaş aralığı, en çok alışveriş yapan yaş grubu olarak ön plana çıktı.

Gurme ve organik ürünlere ilgi büyüyor

Gurme ve organik ürünler, bitki çayları ve granül kahve ile birlikte, geçen sene aynı döneme göre en fazla büyüme trendi gösteren ürün grubu olarak dikkat çekti. Geçtiğimiz seneye kıyasla bu yıl satışları yükselen diğer ürün grupları oto aksesuar, takı, ev tekstil ve parfüm oldu. Yüksek hava sıcaklıklarının 2024’te erken başlaması klima ve mayo ürün gruplarında satışları hızlandırdı.